nazwa dokumentu: Ogłoszenie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. Wymiaru Podatków i Opłat...

Burmistrz Gminy i Miasta w Witkowie
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie

Stanowisko: Wymiar Podatków i Opłat
(umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu)

Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia pozwalajÄ…cy na zatrudnienie na w/w stanowisku.
6. Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, finanse-rachunkowość.
7. Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej oraz procedur postępowania podatkowego i ustaw: o samorządzie gminnym, ordynacja podatkowa, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego.
8. Biegła znajomość obsługi komputera, w tym obsługa programów finansowych.

Wymagania dodatkowe:
1.Staż i doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
2.Umiejętność pracy w zespole, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność.

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

1. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatków i opłat lokalnych, podatku rolnego i leśnego:
  1) gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod wzglÄ™dem zgodnoÅ›ci ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych skÅ‚adanych organowi podatkowemu,
  2) przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczÄ…cych podatków,
  3) przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczÄ…cych podatków,
  4) przygotowywanie sprawozdaÅ„ dotyczÄ…cych podatków,
  5) wydawanie zaÅ›wiadczeÅ„ o stanie majÄ…tkowym,
  6) zaÅ‚atwianie podaÅ„ o ulgi losowe i inne wynikajÄ…ce z ustaw(podatkowych),
  7) prowadzenie rejestru podaÅ„ i odwoÅ‚aÅ„ oraz zaÅ‚atwianie podaÅ„ i odwoÅ‚aÅ„ w sprawach wymiaru, umorzeÅ„, ulg, rozkÅ‚adania na raty,
  8) wydawanie zaÅ›wiadczeÅ„ w sprawach podatków i opÅ‚at.
2. Prowadzenie podatków od jednostek gospodarki uspołecznionej.
3. Przygotowywanie decyzji dot. ulg w podatkach i opÅ‚atach pobieranych przez UrzÄ…d Skarbowy  stanowiÄ…cych dochód wÅ‚asny gminy.
4. Coroczna aktualizacja rejestru gospodarstw i działek rolnych.
5. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego w produkcji rolnej.
6. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie podatków od środków transportowych.
7. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu, na potrzeby Burmistrza i Rady Miejskiej.
8. Przeprowadzanie kontroli podatkowych.

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Kwestionariusz osobowy (według załączonego wzoru).
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu zatrudnienia.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
5. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
6. Pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
7. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych.
8. Pisemne oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną.
11. Kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia.

List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1.Miejsce wykonywania pracy – UrzÄ…d Gminy i Miasta Witkowo, budynek nie jest wyposażony w windÄ™ dla osób niepeÅ‚nosprawnych.
2.Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu zlokalizowanym na parterze Urzędu.
3.Praca przy komputerze powyżej czterech godzin.
4.Wyjazdy w teren.

W czerwcu 2012r. (miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
 
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
UrzÄ…d Gminy i Miasta Witkowo ul. GnieźnieÅ„ska 1, 62-230 Witkowo lub skÅ‚adać osobiÅ›cie w Sekretariacie UrzÄ™du Gminy i Miasta (pokój nr 21) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.08.2012r. do godz. 16.00 w zamkniÄ™tej kopercie z nastÄ™pujÄ…cÄ… adnotacjÄ…: „Nabór na stanowisko urzÄ™dnicze ds. wymiaru podatków i opÅ‚at” (za datÄ™ dorÄ™czenia dokumentów przyjmuje siÄ™ datÄ™ ich wpÅ‚ywu).

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie tel. 614778194 w. 20.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną telefonicznie poinformowani i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy i Miasta Witkowo www.bip.witkowo.pl przez okres, co najmniej 3 miesięcy.

Burmistrz Gminy i Miasta
(-) Krzysztof Szkudlarek

 
informacje wprowadziÅ‚:Tomasz Pluciñski
informacje wytworzyÅ‚:El¿bieta Kie³piñska
data dodania: 10 Lipca 2012
data modyfikacji: /
data wyworzenia: El¿bieta Kie³piñska / 10 Lipca 2012